آسمانی شو تا خاک زمین خاکیت نکند...

آسمانی شو تا خاک زمین خاکیت نکند...

گنجینه ای برای سخن دل
آسمانی شو تا خاک زمین خاکیت نکند...

آسمانی شو تا خاک زمین خاکیت نکند...

گنجینه ای برای سخن دل

عید فطر

چه تلاقی قشنگی! 

عید فطر و روز جمعه... 

عید فطر، روز بازگشت بنده به فطرت خویش و روز جمعه، روز ظهور یگانه زخیره الهی.......... 

 

کی میشه تو کنار من باشی و من کنار تو 

قرار من باشی و من یاور بی قرار تو 

 

از کوچیکیم تا به حالا عاشق و مجنون توام 

لحظه به لحظه عمرمو مدیونو مرهون توام 

 

کبوتر دل منو تو آشیونه داده ای 

به این شکسته بال و پر تو آب و دونه داده ای 

 

... 

 

این بار هم ما رو به نفس گرم الله اکبرت میهمان کن... 

اللهم به حق هذا الیوم عجل عجل عجل فرج مولانا 

 

"عیدتون مبارک" 

 

انشاالله عیدی امسال ظهورحضرت... 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ایمان جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 18:25

سلام
خدا ان شا الله همه رو فدایی اجداد شما بکنه . مخصوصا جد بزرگوار شما و صاحب دنیا و آخرت ما ، ارباب حسین ع ، .
عیدتون مبارک .
مطالبتون رو دبدم خوب بود . خدا قوت
وبلاگ شما م خیلی عالیه . نظر لطفتونه . راستی خواهر اگه تمایل داشته باشید می تونید به عنوان نویسنده در وبلاگ حقیر فعالیت کنید .
منتظر جواب شما هستم .
الحمدلله . مومن همیشه باید با روحیه و قدرت و امید باشه .
آره والا . ان شا الله لیاقت زمینه سازی برای ظهور حضرت رو داشته باشیم .
فعلا یا مهدی
http://torkaman.blogsky.com

سلام ،عید بندگیتون مبارک.
روحیه یعنی: انتظار مولا، امید یعنی: خدا قدرت یعنی: شیعه علی بن ابیطالب"ع" بودن...قطعا مومن واقعی واجد این شرایطه...
باعث افتخار بنده هست اما فعلا با شروع اردو جهادی و دانشگاه متاسفانه فرصت بسیار کمی دارم... انشالله بعد از تنظیم برنامه های شخصی مطلعتون می کنم. ممنونم از پیشنهادتون... یا مهدی

کلاس دوست داشتنی جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 13:40 http://lovingclass.blogsky.com/

سلام علیکم
کلاس دوست داشتنی خوشحاله که دوستان جدیدی پیدا می کنه تا همراه بچه ها باشن !
از لطف شما متشکرم .
عبادت ها قبول ، عید تون بسیار مبارک !

علیکم السلام،
باعث افتخار منه .
طاعات شما هم مورد قبول درگاه حق،
عید برشما و خانواده محترمتون هم مبارک باشه

مینا جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 10:33

به به ایشالا
عیدت مبارک

سلام دوست من!
عید بندگی شما هم مبارک...

بچه بالا جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 08:13 http://bachebala.blogfa.com

ممنون که سرزدید
خوشحالمون کردید بازم تشریف بیارین

منم ممنونم، و همچنین منتظر حضور و مطالب ارزندتون...

بچه بالا جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 08:12 http://bachebala.blogfa.com

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت .... صد شکر که این آمد و صد حیف که آن
سسسسسسسسسسلام
عید سعید فطر بر شما و خانواده محترمتان مبارک

سلام، خوش اومدید...این عید خجسته بر شما هم مبارک!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.